onsdag 30 maj 2012

Guns are for killing people

Då så har vi äntligen satt igång. Gör om och gör rätt helt enkelt. Vi börjar den nya inspelningsfasen med att ta en låt i taget, alla på en gång! Mycket roligare och mycket bättre. Vi började med att spela in CUNT igår och det gick hyfsat smärtfritt. Låtarna kommer att dyka upp på nätet lite pö om pö allt eftersom de blir klara, sen trycker vi upp skivor när vi har ett gäng. Nu skall vi bara hitta på något kul att göra i en musikvideo till CUNT. Det skall bli så jävla skoj... 

Nu skall jag fortsätta bråka med min 3D-murgröna och lite annat =)

Gurra o Jösses i Room 237

Rod aka herr producent

Mathilda med en bira och jag med en underskön Gibson i min famn.

Gurrasnurra väntar på sin tur brevid en klädsam gammal radioapparat.

Fröken Bira gastar och gormar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar