Yes, då har man en blogg igen!
Har för avsikt att inte låta denna förfalla som Socker och Smuts men jag lovar ingenting så har jag ingenting lovat. Jag tänkte dela med mig av lite av varje. Kommer gnälla, skälla, skryta, flyta, hacka, racka, mysa och belysa det jag gillar, gör och saker som stör.
Vad pysslar jag med nu då? Går en utbildning som heter Digital Graphics. 3D design och animering m.m.
Just nu håller vi på att göra meccanoreklam i grupper om fyra. Jag har gjort ett flygplan. Nedan följer lite stills från filmen som alltså fortfarande är under produktion.
God natt!




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar