måndag 19 december 2011

Fuck Frankie på Hellbar!

I lördags spelade jag med min eminenta kvintett på Hellbar som planerat. Har fan varit pepp hela veckan och giget gick helt fantastiskt... eller ja, vi turades väl om att facka up det lite här och var i vissa låtar, jag trampade ur min gitarrsladd vid ett tillfälle men då var roddan där som en hjälte och pluggade in mig och först när jag började låta igen fattade jag hur det låg till haha... Men felspelningar och trams känns ganska ovärt att gräma sig över när publiken mår så göttit som den gjorde i lördags. Vi kanske måste bli bättre på det där med extranummer bara, är ju lite surt att inte kunna leverera några överaskelser efter jubel och sånt underbart vackert och unisont engångtillande som vi fick. Kärlek till alla som var där <3

Vi körde två helt nya låtar av vilka mästerverket Cunt fångades på film av retarderman:



Sångaren i PUFFRA var även där och filmade, spana in hans youtubesida: bombajakan

Två andra favvograbbar var också där och filmade hela kvällen, material som de ska klippa ihop till nånting tjusigt under veckan, det väntar vi på med spänning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar