Sådär ja, nu är julklappar inslagna och lägenheten lite sådär provisoriskt julstädad så det kan bli en mysig frukost med paketöppning och gröt imorgon innan jag ska iväg och jobba. Sen bär det raka vägen av till Uppsala resten av dagen. Imorgon blir det Västerås innan Danne ska vara på sitt jobb. Vilket jävla liv vi lever alltså.. med jobb, jobb och jobb...
Jag har städat ur kylen och skåpet under diskbänken också.... det händer mer sällan än ofta. Blev faktiskt förvånad över hur mycket mat vi har i kylen, och ännu mer förvånad över hur lite mögel. Mitt favoritrum att städa är badrum, så länge det är helkaklat, då kan man ju passa på och dursha samtidigt och slå två flugor i en smäll.
Borde ju verkligen gå och lägga mig nu fast för två timmar sen eller så, men jag blev fan hungrig av allt städande och durshande... och mat fanns det ju så det ser ut att inte finnas något problem. Bra.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar